Alarm kl 09.00 <3

Hejsan!

Har vaknat och somnat en del gånger denna morgon lite tråkigt eftersom man har sovmorgon. Men men jag är utvilad så det är bra. Något som va mindre bra va att jag såg en såndär STOR fjäril satt på min tröja som låg på min stol, FYYY! Så jag våga inte gå upp ur sängen knappt. Men tillslut vågade jag mig upp och tände lampan och såg att det inte alls va någon fjäril det va ju min lapp på tröjan där storleken står xD FYFAAN va rädd jag va. Ajaa gick ner och åt frukost sen va det bara att gå upp och klä på sig och fixa.

När jag satt och sminka mig fick jag ett sms där det typ stod hej ska du till skolan eller nåt sånt, hade inte numret så jag svarade typ jaa men jag har körlektion så jag kommer senare. Ahh sen skrev jag i alla fall jag har inte ditt nummer vem är det? Så fick jag till svar att det va Jesus världens bästa och så, ÖÖÖÖHM! Och så skrev personen att han satt på taket på öp skolan och bajsade. Hmmm?! Men jag frågade Lina på msn om hon hade numret men det hade hon inte, IRRITERANDE! Så jag gick ner till pappa och rungde upp personen. HAHAHHAHAH då va det ju Jonas (från Ystad). Haaaha det va jag inte beredd på, trodde verkligen inte att det va han. Men det va ju kul att prata lite med honom, Det va ju inte igår liksom.

Nej nu går bussen om en kvart, dags att göra sig i ordning.

PussPuss

/Fiia


Dagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0