Ang imorgon :)

Hejsan!

Joo Johanna kunde ju inte va med imorgon så skulle ju bli jag, Emelie, Simone och Lina. Men nu så ska Fia och Carro komma, tror det kan bli riktigt kul :) Ska bara försöka få ihop en tacopaj, haha får se hur det blir, jag är ju inte så bra på att laga mat.

Har precis lagt mig i sängen, och Emelie ligger nedanför på madrassen ;) MOHHAHA! Neeh men Johanna har i alla fall haft några kompisar här på kvällen och när dom åkte hem så kom Johanna och satte sig med oss, väldigt trevligt. En stund senare så kom Thomas också och han va lika trevlig som vanligt. Kommer säkert sova gott inatt för halsen gör inte lika ont och det är den som har hindrat mig från att sova.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0