Det rinner över nu!

Hejsan!

Tråkig dag i skolan som in i *******! Somnade nästan 10 ggr eller nåt. Efter skolan gick jag ner på stan med Lina och köpte en drickyoghurt. HAHHA shiit Emelie hade rätt om hur YOGHURT stavas, im sorry! Satte mig i alla fall på körskolan som va helt tom på folk. Jag hann med 3 prov sen skulle dom ha teorikurs, ATTANS! Jag som av så taggad. Men men det gick bra på dom 3 proven. Efter det så gick jag ner på stan lite, hade helt fel kläder för denna varma dag. FYTUSAN!

Vid 17 så hörde Fia av sig o sa att hon va på väg hem, så ajg gick till bilen och vänta sen så övningskörde jag hem. Det gick väl bra. Nu har jag nyss ätit och nu sitter jag med min favoritlåt och gråter, det får man ibland. Känns som det är lite för mycket just nu, som om hinken är överfull och det rinner över.

PussPuss

/Fiia


Älskar både låten och videon <3 plus att han är lite snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0