Ensam och näsblod!

Godmorgon!

Fyfaan ännu en jävulsk natt, BUHUU! Vaknade 2 och somnade kl 5, va nere och tog slemlösande och aah försökte somna men det va för varmt och det gjorde så ont att svälja så det gick inte att somna, men tillslut så. Vaknade igen kl 10 av mitt alarm och strax efter det kom pappa in i mitt rum och sa att dom skulle åka nu. Pappa, Fia, Lovisa och Linnea ska alltså till våran sommarstuga och kolla till den lite. Skönt att va lite ensam, fast vi är ju några som bor här så helt ensam kommer jag inte va, finns ju fler som bor här ^^

Alldeles nyss kände jag att det börjar rinna ur näsan på mig, NÄSBLOD igen! Hjääälp jag har inte fått det på flera år, fick det för några veckor sedan och nu igen, WOOW vad händer? Ajaa snart dags för frulle kanske? Njee är inte sugen!

PussPuss

/Fiia


Snyggt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0