Födelsedags firande!

Hejsan!

Igår kom mina pinglor hem till mig och fira mig lite. Vi åt tacopaj, drack lite och snacka. Riktigt mysigt! Sen försökte vi få igång tv:n ett bra tag, fick tillslut ringa pappa och fråga om hjälp. Så det löste sig sen. Awww juste jag fick as gulliga saker av brudarna <3 HAHAHA det roligaste va att dom köpt fel strl på ett par trosor (strl 42) men det går att sy. Lina står med en kamera uppkörd i ansiktet på mig när jag öppnade mina presenten, samma sak förra året ^^

Vid kvart i nio så gick vi till bussen. Sen när vi kom in till stan så drog vi till Matilda och satt där och mös tills vi gick till öltältet. Fia och Carro kom till Matilda också. Och jag fick present av dom också :) Två jättefina muggar som kommer passa kanon in i min lägenhet. Sen drog vi iväg i alla fall. Lina, Simone, Emelie och Matilda tog bilen men jag gick med Carro och Fia. HAHAH Fia va sp busig vid skolan, men det skulle va roligare om det inte regnade. Aja. Vi gick vidare och kom ner till det proppade tältet.

Vi hittade en plats tillslut och där satt en liten Dalmas från Ludvika. Han bjöd typ 9 tjejer på cider :O OFTAA! Sen helt plötsligt fick jag en ros, då hade Sandra köpt en ros till mig. HAHA men Fia trodde men fick dom så hon bara "Men jag vill också ha :)" Hon som hade rosorna bara "Det kostar 20 kr" HAHHAA! Sen börjar dom säga i micken att en liten tös fyller idag så vi ska sjunga för henne. HAHA aww då har mina vänner gått fram och sagt att jag fyller. Så jag fick ställa mig på bänken medsans dom andra sjöng. Börja nästan gråta, blev faktiskt rörd. <3

Träffade jättemycket folk jag kände där. Fick tyvärr inte så mycket bilder från stan men fick lite bilder hemifrån mig. TAAACK så himla mycket för en mysig kväll, alla ni är så underbara och bäst <3

PussPuss

/Fiia


<3


HAhah mums!


Moahaha <3


Ohhh ;)


Gårdagens outfit :)




Bra att ha ;) (grythandskar)


Behövs verkligen, mina nagellack är som torkade klumpar.


;)


Älskar pajformen :)


As mysiga! Kommer passa kanon i min lya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0