Förbaskat!

Hejsan!

Nu har jag faktiskt gjort klart en uppgift, shiiit duktigt av mig. Men gillar inte hur den läraren beter sig mot elever! Har även pluggat teori men det går åt skogen, ovanligt? NEPP :D Känner att jag behöver hjälp men det är typ inga hemma. Har så hiimla tråkigt, jag gör snart som strutsarna, stoppar ner huvet i marken. Undra varför dom gör det egentligen? Aha... Tråkig dag i alla fall. Läste ett meddelande på Pingpong där det stod att det va grillkväll ikväll men jag kan inte komma in till stan och jag kommer inte hem heller :/ Åhhh hatar att bo i Vingåker!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Stina

du kan va lugn, tror inte de blev nåt. var så dåligt väder, vi får ta igen allt imorn :D

2010-05-27 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0