Fredag WOHOO!

Hejsan!

Vi va ju ute på promenad idag, vi gick en mil. Så jävla skönt! När vi gick hemåt så gick jag och Matilda till henne först för hon skulle hämta pengar. Sen drog vi till maten, EFTERLÄGTAD! fan va hungrig jag va asså. Sen så hade vi klassråd och våran mentor bjöd på must och chokladbollar, MUMS! Sen hade vi idrott, vi spelade innebandy. Lina och Emelie klagade på att jag va så dålig och förstörde för hela laget :( Jag försökte ju faktiskt, jag kan inte råför att jag är så dålig. HAHAH!

Ikväll kommer i alla fall flickorna <3 Vi ska äta kräftor och grillat. MUMS! Ska bli mysigt tycker jag :) Imorgon drar jag till Joacim också, så dte kommer bli en mysig kväll :D

Pusspuss

/Fiia


Snygga brudar ;) Från i 2:an

Kommentarer
Postat av: Moster

Vad lustigt, vi ska också äta kräftor ikväll! Ha det så kul ikväll, kramar <3

2010-05-07 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0