Gårdagen!

Hejsan!

Vid typ halv sju kom jag hem till Emelie, vi satte oss ute med lite gott att dricka och lite karameller. Mysigt som tusan. Sen skrev Linda att vi skulle komma till stan och spela brännboll. Så vi åkte med Lina och Martin in till stan. Sen tog vi Lina ifrån Martin, MOAHAHAH! Vi gick bort till planen men det va inga där, så Emelie och jag satt där och drack lite. Sen kom det folk o dom börja spela, jag hade fel skor så jag fick hålla koll på tiden och så att myggorna inte åt upp mig. FYYY jag har myggbett överallt.

Efter ett tag så tröttnade vi så vi gick vidare. Vi satte oss tillslut vid fontänen på torget och vänta på några muppar som aldrig kom. Fast tillslut kom en mupp. Efter det gick vi till krogen. ÄNTLIGEN slapp man myggorna. Det va verkligen inget drag på krogen, det va inte drag i nån tror jag. Vissa gör ju så man blir på dåligt humör, men orka lägga ner tid på en sån. NEPP!!!!

Blev väl inte den roligaste kvällen men den va helt okej. Hade ju min flickor och lite trevligt folk som gjorde att jag stod ut <3 HAHA! Älskar er Simone, Lina och Emelie <3

Idag ska jag kanske åka till Baggetorp och kolla på Baggetorp mot Sköldinge. Men nu ska jag klä på mig och fixa.

PussPuss

/Fiia


Hhaah ser ut som jag har svarta ben ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0