Gilla!

Hejsan!

Här ligger jag i mitt rum och nästan svettas ihjäl MEN jag börjar må bättre i halsen och det är den som varit värst, visst det gör ont när jag sväljer men jag gråter inte nu när jag ska svälja i alla fall. Helt klart bättre. Jag kommer säkert va frisk tills på Fredag!

Har funderat lite på vad jag ska ha på mig men jag har inte kommit fram till så mycket. Tror att jag kanske ska ha min vita tyllkjol och nåt mer ^^ Min kära syster kanske har nåt snyggt linne jag kan få låna. Va konstigt det känns att man inte vart i skolan, fyy jag fattar inte dom som skolkar och är hemma istället, jag skulle tusan dö av tråkhet.

Ska planera lite mer inför fredag, vet inte riktigt vad jag ska planera men :) HAHA! Nej nu ska jag byta kläder för dom här går nästan att vrida ur.

PussPuss

/Fiia


Ofräsch brud men den bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0