GLAD FIIA!

Hej!

Ahapp skola idag då, eller vad man ska kalla det. Va uppe och snacka med rektorn om en lärare som är helt hmm ska inte säga nåt. Men hon säger i alla fall att jag ska göra om ett prov som jag fått G på, men jag kollade igenom mitt skåp i skolan och hittade det där provet och jag har G på det så IN YOUR FACE!

Vi slutade tidigt idag så jag gick ner på stan med Fia, eller hon köpte med sig fika sen gick hon till sin körskola och jag till min. Och jag är så jäääävla glad! Klarade slutprovet på körskolan. Så nu har jag gjort alla prov nu ska jag bara göra om dom så dom sätter sig. Nu är jag i alla fall hemma och det är skönt som tusan!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Danne

Menar du att hon säger att du fått IG på det??

Du har skrivit "Men hon säger i alla fall att jag ska göra om ett prov som jag fått G på, men jag kollade igenom mitt skåp i skolan och hittade det där provet och jag har G på det så IN YOUR FACE!"

2010-05-04 @ 07:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0