Glass och matlagning!

Hejsan!

Vaknade halv 10 idag, upp och fixa sig sen iväg till bussen. På bussen satt Amanda, fast det visste jag att hon skulle göra. MOAHHA! Hon skulle göra prov på skolan och jag skulle plugga teori. Gick as bra för mig, ska börja göra proven i boken istället för jag kan alla prov på datan. Det gick bra för Amanda också ;) YEEAH! Efter vi varit smarta så gick vi till Sultans och köpte glass, MUMS! Sen mötte vi Sandra och Moa, GULLIGA TJEJER <3

Vid kvart över 2 gick jag och Amanda till station, Varmt som tuuuuuuuuusan! Bussresan hem höll på att ta kol på oss. Hahah Amanda och hennes undliga humor asså xD Jag garvar ihjäl mig! Ajaa nu har jag varit hemma i 2 timmar och nu lagar jag mat, undrar hur jag ska klara av att bo själv sen, är jättedålig på att laga mat. Eller njaa kanske inte dålig men jag är inte MÄSTARE direkt.

Tack Amanda för idag, det har vart jättemysigt :D

PussPuss

/Fiia


Jag och Amanda för ett bra tag sen :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0