Grattis Fia på födelsedagen!

Hejsan!

Guud va glad jag blev idag när jag såg rektorn, skulle visa upp provet som jag fått G på som läraren säger att jag ska göra om. Men i alla fall hon vinkade åt mig att jag skulle komma och så sa hon att det måste blivit ett missförstånd, jag skulle inte alls göra om något prov! WOHOOO jag vann, där fick du! Ahh sen fick jag preciiiis G på ett prov jag inte tränat ett dugg på, visst kanske skulle ha lagt ner lite mer tid på det men asså hatar att läsa om lagar sånt fastnar inte i min skalle.

Efter skolan gick jag och Emelie på stan. Jag köpte en present till Fia och sen köpte vi glass. Jag köpte den nya GOLD-glassen, as god faktiskt och jättefin den va faktiskt guldfärgad. Sen tog vi halv 3 bussen hem. När jag kom hem så stod det tårta på bordet, den va JÄTTEFIN! Fia öppnade min present och hon gillade den som tur va. Köpte en svart tunika/tröja med silvriga runda nitar på, vet att hon gillar sånt. Sen så tog vi på oss skorna och gick ut för hon skulle få öppna pappas present. Han hade gömt den under pressening och lite saker, HAHA sne när hon fick bort alla molijoxer så va det en grill :) Hon hade faktiskt önskat sig en så det va ju bra och något mer som är bra är att vi ska äta grillat idag.

PussPuss

/Fiia


Tröjan/tunikan hon fick av mig


Fias nya fina grill


Grattis på 42-årsgagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0