Hemma från skolan...

Hejhopp!

Den här natten har varit sjukt jobbig. Vaknade kl 03.00 inatt och kunde verkligen inte somna om pga min hals. Guuud det gör så ont! Jag blir snart tokig. Jag gick i alla fall ner och hämta halstabletter och kolsyrat vatten, halstabletterna gick inte att att äta för det gjorde så ont att svälja och bubbelvattnet kändes som det rev upp hela halsen på mig. Tror jag somnade om vid halv 6. Sen vaknade jag av mitt alarm halv åtta, skulle skriva till skolan att jag ska va hemma idag. Jag tröck av alarmet och trodde att jag skrev till skolan men jag drömde det bara. När jag vaknade igen va klockan 9 och datorn stod på golvet, men det va ju bara att starta den och skicka iväg ett PIM.

Idag ska jag bara va hemma och försöka bli frisk. Kanske ska övningsköra lite.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0