Hjälp va hände?

Hejsan!

Har inte kunnat blogga för jag har typ legat sjuk i sängen hela dagen. Det började i skolan sen fortsatte det och jag mådde bara sämre och sämre. Fia kom upp med en ipren och ett glas vatten men det kändes som om att det inte hjäpte, låg bara och skakade och nästan grät. Har vaknat och somnat och svettats som en gris. BLÄÄ! Men kl 21 ringde mitt alarm och då vaknade jag till, och nu har jag precis varit nere och ätit yogurt :) Så nu sticker det inte i kroppen och jag kan gå. Känner mig inte helt frisk men jag mår bättre i alla fall.

Jag som skulle ut och gå idag men tror jag skippar det faktiskt. Imorgon är vi lediga, vet inte varför men det skiter jag i ^^ Ska plugga körkortsteori och lite skolarbeten. Känns bra med en ledig dag, det känns som det behövs. Tror faktiskt att jag mest behövde sova idag. Har kännt mig stressad och som om att ajg inte kunnat sova ut den senaste tiden.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0