irriterande!

Hejsan!

Seg dag i skolan idag, FY! Vi åkte lite tidigare innan lunchen för att äta på Venesia, meeen det va skugga utanför så vi drig till stadsparken och åt, MUMS! Jag åt kebab med bröd. Det var jag, Alex, Emelie, Fia Ni, Simone, Felicia och matilda, MYS! As gott! Sen drog vi till skolan igen och lyssnade lite på Marie sen slutade vi. Så jag och Fia gick ner på stan. Jag testade ett par shorts som jag halvgillar får se om jag köper dom nån gång eller inte för dom är liite speciella.

När jag kom ut från provhytten så hade Fia vaktat min mössa, sen när jag tog den och slulle sätta på mig den så ramlade mitt i från Fiia bort, BUHUU! Blev as ledsen men ja hittade i:et. Pappa har limmat det nu så jag hoppas att det funkar! Liksom Fiia med bara ett i är ju inte jag.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0