Klar ;)

Hejsan!

Har sovit hela natten utan att vakna av min onda hals, och vet ni vad? Jag känner inget av nåt ont i halsen alls! :D Är så himla glad. Jag har i alla fall sprungit som en stucket hamster här fram och tillbaka mellan badrummet och mitt rum, Emelie har setat med sin lilla dator och varit söt. Har i alla fall lockat håret och sminkat mig plus att jag har satt dit lösögonfransar, haha vilket larv egentligen. Men men, kommer va snygg på körlektionen i alla fall.

Jag har alltså typ sminkat mig klart inför kvällen eftersom det ska komma lite flickor och fira mig. Jag ska åka in till stan om en stund och ha körlektion. Sen efter det ska jag hoppa på bussen och direkt åka till Vingåker och börja med maten, kommer bli lika stressigt som förra året när brudarna skulle komma.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du är i håret ^^

2010-05-14 @ 16:10:01
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0