KRÖÖK!

Hejsaan!

Igår va det bara påt igen, MOAHAH! Omvårdnad hade klassfest med energi, eller klassfest vet jag inte men det va rätt kul. Vi va först hemma hos Adam i valla och sen vid kvart i elva så åkte några med bussen in till stan och där blev det krogen. Rätt tråkigt, men det är det alltid på Lördagar. Sen blev det nattbussen hem. Tack för igår!

Vaknade vid 10 av alarmet, USCH! Tror nästan att jag fortfarande va full, neeh så va det inte. Hade fått massa sms och missade samtal, då sover man hårt! Ner och äta lite frukost och leka med systrarna. MYS! Nu tror jag grillen är igång så snart är det maaaaat. WIIH!

Senare ska jag kolla på musikal, Johanna ska va med. Det kommer nog bli kul, Fia sa att den va jättebra.

PussPuss

/Fiia


Carro S och jag i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0