Långpromenad!

Hejsan!

Nu har jag nyss kommit hem från en långpromenad med Johanna. Det va jätteskönt men hade för varma kläder insåg jag sen. Det va skönt att prata med henne, kul att prata med nån som är lite yngre och har dom problem och dom saker man va nervös för själv i den åldern. Ikväll va det nog mest prat om Gymnasum, student och irriterande ex. HAHA spännande va?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga. Kanske äta en frukt också.

PussPuss

/Fiia




Haha jag i Johannas ålder :) HERREGUD!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var jättekul att du ville följa med, det är alltid så mysigt att prata med dig <3

2010-05-26 @ 21:52:34
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0