Lockar!

Tjabba!

Idag gick jag upp ur sängen 10.15, SHIIT! Det är sent för att vara mig. Men försökte sova länge så att jag inte somnar hemma hos Joacim ikväll. Åt ingen mat imorse för jag tyckte det va lite sent för det, så jag väntade till maten och nu har jag äntligen fått lite mat i magen :) MUMS!

Har precis fixat mig färdigt, fick för mig att ha lockar idag men ångrade mig efter 5 minuter men då va ju liksom halva håret lockat så aah... Men det blev fint :) Känner mig som guldlock typ. Inget kul väder idag så vi får se hur mycket lockar jag har kvar sen. Kommer få gå runt i Norrköping själv i 2 timmar idag, buhuu jag som inte ens hittar där. Neeh nu ska jag packa ner det sista i väskan.

PussPuss

/Fiia


Trasiga jeans och vit t-shirt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0