Lungt men stressigt!

Hejsan!

Guud jag har tagit det såå lugnt idag fast ändå känt mig stressad, burkar kanske va så när man fyller? Har i alla fall städat, gjort kladdkakor och fixat mig. Rätt bra va? Men det är bara jag som ätit av kladdkakorna, eller har ätit från en inte av båda ^^ Ingen som kom idag men det va väl bra, mer till mig. Ne pappa och som kommer hem sen så då kan dom fika lite.

Ikväll ska jag och brudarna upp till Sandra och grilla i alla fall, tror dte kommer bli mys! Sen blir det väl öltältet ;) MOHAHH!

PussPuss

/Fiia










Kommentarer
Postat av: Anna

gud så fint hår du har ! och grattis :)

2010-05-16 @ 10:39:56
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0