Mys fast kallt!

Tjaa!

Vid kanske runt sju så fick jag ett sms av Fia Nilsson och hon fråga om jag ville komma ner till fotbollsplan för hon va där och kolla på sin bror. Så jag drig på liiiite smink (kände mig as ful) och tog cykeln ner. Kan ju säga att det va inte varm ute men det va skönt att prata med Fia. När jag kom hem började halsen bli dålig igen, ATTANS! Den som börja bli bättre. Men sitter här och knaprar halstabletter, känns sådär eftersom det gör ont att svälja :(

Nu sitter jag och kollar på Sandhamn och kommer ut när det spöregnar, kul för dom som är ute och festar MOAHAHAH!

PussPuss

/Fiia


I helgen blire i alla fall klackarna i taket! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0