Myspys i Söderköping!

Hejsan!

Har haft det jättemysigt i Söderköping, och nej jag har inte ätit glass :) Kom till Norrköpig igår kl halv 12 och där hämtade herr snygging upp mig så åkte vi hem till honom. Hälsade på hans föräldrar och så sen så gjorde vi inte så mycket, myste mest. Sen åt vi lite och senare så drog vi hem till Joacims kompis Hampus, sjukt rolig person! Men innan vi åkte dit så köpte vi pizza som vi sen åt hos hampus. Efter ett tag kom det tre killar till så dom satt där och förfestade för dom skulle dra vidare och festa sen men om jag och Joacim skulle följt med så hade vi ingen som unde köra hem oss så vi fick ha myskväll hemma hos honom istället. Joacim va väl lite sugen på att gå ut men jag tror chips, fanta, film och en Fiia dög bra det med :)

Idag gick vi upp typ hmmm vet inte när vi gick upp men när Joacim kolla på klockan va den 10.20 och då hade vi vart vakna ett tag. Juste klockan va 10.40 när vi gick upp ur sängen. Guuud kändes som jag sovit bort hela dagen! jaah va gjorde vi sen, vi åt frukost, satt ute, och aah myste lite mera :) Sen somnade vi en stund också. Guud tror jag vaknade 5 gånger under natten. Vid kvart i 4 så åkte vi mot Norrköping, han släppte av mig vid tåget och han fortsatte vidare och repade. Puss på honom!

Det gick bra att komma på tåget och så men aah ca 3 minuter innan vi va i stan så stängs tåget av. Det av tydligen en eller flera idioter som va ute på spåret så polis och brandbilar va där. efter ca 20 minuter kom vi iväg och där stod Pappa, Challe och Lovisa och vänta på mig. GULLIGT! Sen så fick jag övningsköra hem och det gick bra (som vanligt ^^)

Och nu är jag hemma, skönt som tusan men kan sakna att få en puss då och då ^^

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0