Presenter :)

Hejsan!

 Jag har ju fått lite mer presenter här :) Igår innan jag drog till Sandra på grillkväll så fick jag det jag önskat mig MASSSOR! Jag fick bruna linser. Sen kom min bror med en present, GULLUNGE! Fick en hårspray av honom och det behövs alltid plus att den va as bra. Sen fick jag ju en ros av Sandra i fredags. Sen har jag ju kopparna hemma hos Matilda, men hon kanske kan ta med dom till skolan imorgon.

Idag tror jag vi skulle fira mig lite i familjen, och Fia vet att jag älskar lax så vi ska äta lax idag, MUMS! Sen har vi en kladdkaka kvar här som inte kan stå och bli gammal. Sen blir det väl övningskörning och teoriplugg...

PussPuss

/Fiia


Linserna som snart ska testas. Får se hur det går ^^


Hårsprayen jag fick av bror :)


Rosen jag fick av Sandrii, tyvärr inte lika fin nu som i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0