Roligt folk!

Hejsan!

Igår åkte jag till Joacim. Fick gå på stan i två timmar men det gick ju bra. Hittade lite saker som va fina men jag köpte inget, här ska det sparas pengar! Jag gick tillbaka till station igen vid kl fem och det SPÖREGNAR! Men sen kom Joacim och då fick jag värma mig lite i hans bil, sen så hämtade vi upp lite folk och efter det handlade vi ingredienser till tacos. Kändes ju lite halvkul att gå in på Willys och se ut som en mupp.

När vi kom hem till Joacim så började dom fixa med maten och jag fixade sminket och bytte kläder :) Det va kanon gott med mat för jag va svinhungrig. GRYMT SKÖNT FOLK. Haha Hampus hade med sig vin så jag satt och pina i mig det, men jag fick knappt i mig det så jag blandade faktiskt ut det med Pepsi, AHHA! Men det va en kanonkväll med kanon bra folk.

Lite senare på kvällen drog vi in till Norrköping och va hemma hos nån sen gick vi på nån krog. MYSIGT! Men Joacim sa att han ska lära mig att dricka cider långsammare. Hhaha ^^ När vi skulle hem så skulle Hampus hämta sina föräldrar först sen skulle vi hem, men dom va inte riktigt klara så vi fick gå in och sitta där ett atg innan vi åkte hem till Joacim. Vi va hemma typ vid 3 nån gång, så jäkla skönt att ta bort sminket och lägga sig i sängen.

Idag gick jag nog upp vid kvart över 11 eller nåt, jag va vaken men rummet va iskallt så jag ville inte ta bort det varma täcket. Har haft det jättemysigt ihop med Joacim och hans mysiga vänner i alla fall :D TACK!

Nu är jag i alla fall hemma och sitter i sängen med mjukiskläder <3<3 Senare blir det nog att plugga teori och lite annat skolarbete.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0