Sköldinge-Baggetorp 1-0

Hejsaan!

Nu är jag på bättre humör. Jag åkte till Baggeytorp trots allt. Va rätt mysigt att sitta där faktiskt och komma hemifrån en stund, sen att Simone och Emelie va där gjorde det bättre :) Och Virro såklart. Haha men matchen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, den va hmm inte så händelserik, alla ramla, sparka ut bollen eller fick gult kort. Men men fanns ju kanske nån sötnos man kunde kolla på ;) MOAHAH!

Tänkte stanna hos Emelie till halv 8 för att slippa ta den tidiga bussen för jag skulle inte hinna se klart matchen då, Meeen när vi kom ut på stora gatan så kom bussen en bit bort så det va bara till att springa. Så jag hann med den bussen, skönt det enda va att den gick över slottet och jag har hmm ont i magen, så det va jättejobbigt att gå den biten för jag höll nästan på att ramla ihop. Men men nu är jag hemma. Ska snart ta nåt att äta sen vet jag inte vad som händer, min mage vill inte att nåt ska hända känner jag. AJE!

PussPuss

/Fiia


Emelie och Simone i somras! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0