Solat!

Hejsan!

Förut tog jag med mig mobil och dator ut till studsmattan och la mig där och solade. Skönt vissa studer (när det inte va moln). Men som vanligt får ju jag aldrig färg så känns bara onödigt. Nu har jag i alla fall ätit lite nyss, det måste man ju göra ibland också. Och aah nu sitter jag i min säng som inte har några laken eller ett enda dugg, ska snart bädda rent. ORKAA!

Undra vad man ska ha på sig idag, det är ju så fint väder men jag äger inte så mycket sommar/vår kläder. Buhuu skulle vilja ha en jättefin sommarklänning nu. Awww!

Måste ner och kolla studentskor också, tror Fia kommer hem tidigt idag så jag kan ju försöka få med henne som smakråd.

PussPuss

/Fiia


Det kanske man kan ha på sig? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0