Tack för igår!

Hejsan!

Igår åkte jag och Emelie till Sköldinge och grilla, spela tennis och prata Engelska. Jag och Emelie och typ 8 killar, det är livet ;) Skoja! Nej men det va verkligen en kanon kväll. Lite senare kom Simone också, MYSIGT! Har saknat mina flickor så mycket, det va bara Lina som fattades. Senare så åkte vi med Simone in till stan och gick på krogen, även det va mycket trevligt. Jag hade verkligen en jättebra kväll igår, Skulle vilja ha en sån kväll idag igen. Liksom vädret är underbart!

Men men. Ska försöka få på mig lite smink och bättre kläder och sedan dra till Scorett. Vad ska man ha på sig denna dag då? Hmmm.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0