Vad jag faller för

Hejsan!

Guud jag är så uttråkad! Men sitter i sängen och lyssnar på Maroon 5, längesen som tusan och har kommit på att dom är BÄST! Älskar dom! Sitter och funderar på hur min drömkille är, hahah back to 15. Börjar faktiskt sakna nån vid min sida, har bara vart singel ca 3 månader men asså singel är inte min grej. Bara jobbigt. Men det är ju inte det lättaste att hitta nån, speciellt inte i dess hålor (Vingåker och Katrineholm)! Vet att det inte finns nån här omkring, vill inte ha nån härifrån heller.

Jag vill ha en kille som ser mig, lyssnar på míg och pratar med mig. Nån som kan va öppen och kunna se mig som en flickvän och en bästa vän. Nån som man kan lita på och som tar emot mig om jag faller. Men dessa saker vill väl alla tjejer ha så dom killarna tar ju slut snabbt, tyvärr. HAHA! Nåt som också är viktigt är att han ska låta mig få umgås med andra utan att han tror att jag "gör" nåt med den.

Om man ska se på det yttre så är han mörkhårig, lite musklig, lång (längre än mig i alla fall), lite tuffig men ingen som tror att han är nåt! Ett plus om dom han blir fin och brun på sommaren. MUMS! Jag faller för killar som kan sjunga eller spela gitarr.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0