1037:e inlägget!

Hejsan!

Japp 1037 inlägget och har inget speciellt att skriva. Har förbjudit tre personer att någonsin sätta sin fot här inne, festat, städat, firat fars dag och fått funderingar på att flytta till Kalmar. Funderingen om Kalmar fick jag för någon timma sedan. Eller har tänkt lite på det innan men nu blev det mer seriöst. Min syster bor ju där och hon och jag pratade lite om det, skulle va fett kul! Det roligaste med det är att jag troligtvis skulle få bättre kontakt med systeryster :D Skulle va skönt att komma bort från denna håla! Så sjukt trött på dessa männiksor och stad.

Nu är julmusiken på igen, känner att det kommer bli så fint i min lägenhet när jag fått upp min rosa gran och allt :D Man kanske skulle värma på lite glögg?

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Danne

Annars är Gävle en trevlig stad ;)

2010-11-16 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0