ALDRIG!

Tjooo!

Idag var dom äntligen här och hämta skyddspappret som legat i min hall. Mitt badrum blev klart för ca 2 veckor sen men dom tog inte bort det efter sig, USCH! Förut fick jag ett sms av kära Sofia Ni, hon fråga om hon kunde komma över och det är ju klart. Fick en ask med chokladhjärtan av henne, aww börja nästan gråta <3 Vi satt och prata en stund och planerade en tripp någonstans och ska leta efter julgran nu i veckan (hoppas jag hittar en rosa). Sen ska vi sätta och leta jobb någonstans för nu vill vi flytta!

Har precis kollat på ett program som handlade om ett par bortskämda jävla snorungar. Asså några va 24 år och bodde hemma och hade inte ens jobb eller gjore ett skit! SÅnt driver mig vansinnig!!!!! Dom tog föräldrarnas kort och gick och shoppa. Ahh nee måste tänka på annat för annars blir jag väl galen här hemma. Nu väntar jag bara på att pensionärsjävlar ska börja, ÄLSKART! Och efter det ska jag läsa lite sen ska jag försöka sova :)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0