Bra eftermiddag!

Hej!

Kl 13.50 gick jag ut i ovädret idag och mötte Simone vid station. Efter det lunka vi vidare och väntade på Linas buss. Efter att Lina kom så drog vi in på Åhléns en sväng, va tvungen att visa brudarna lite fina julgranskulor jag hittat. Typ som ser ut som läppstift, klackskor, handväskor, mobiltelefoner mm... Så himla läckert. Men dom är dyra. Efter det gick vi och åt, eller Lina och SImone åt jag åt innan (ekonomisk) MOHAHAHHA! Men sen skulle dom fika och då tog jag faktiskt en varm choklad, kändes passande med snön som yrde utanför fönstret. Tog en vit varm choklad. Jag tyckte det smakade sockerkakssmet men dom andra tyckte det smaka vit choklad, hmm jag tror mer på smetsmaken!

Sen skulle Lina till Marre. Så SImone och jag drog vidare till apoteket för jag va tvungen att hämta ut nya p-piller. Sen gick vi vidare hem i snöstormen. Ikväll har det varit en riktig tvkväll, massa bra! Men ska snart sova, för imorgon ska jag och Sofia Ni åka till Örebro och köpa julgran och lite sånt. En ROSA <3<3<3 Hoppas bara den finns kvar.

PussPuss

/Fiia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0