Bra saker med vintern!

Hejsan!

Somnade kl 5 i natt tror jag, HEMSKT! Men men vaknade runt 10 någon gång. Upp och hoppa och kolla om det snöat. Så himla fint, men det är nästan finast när det börjar bli mörkt och gatulysena lyser på snön. Ännu mysigtade är när man öppnar dörren ut och man känner vinterdoften. Och sen klä på sig massa varma kläder, visst det är jobbigt men jag har nästan hellre massa kläder på mig än att ha bikini på sommaren. USCH! Det hatar jag med sommaren, att man måste ha så lite kläder på sig. Måste köpa ny halsduk och mössa, det matchar liksom inte in jacka längre. Har en röd kappa och rosa mössa och vantar. ATTANS! Men ska nog köra på svart? Det är väl snyggt ihop? svart och rött.

Nåt som mer är väldigt positivt är glöggen och självklart lussekatter! Sen sällskapen, aah nu har jag ju inte så mycket sällskap här men i alla fall ^^ Sen har ju jag smör på pepparkakorna och alla tycker jag är konstig men det va faktiskt min mormor som fick mig att äta det, har jag för mig i alla fall. Har ett minne av det. Och att julpynta är ju det bästa! Har fått hjälp med att fixa granen när det är dags ;D LÄNGTAR!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0