Dumma unge!

Hejsan!

Kom hem för ett tag sen. Har vart på bio med Sofia och Daniel. Vi kollade på filmen om Cornelis. Fyfaan va han är bra karln! Synd att han försvann så tidigt. Han musik är ju så underbar, man tänker liksom på vad han sjunger om, det brukar jag inte göra annars. Hahaha fan va Fia och jag garva när balladen om Fredrik Åkare kom. Det är min fyllelåt. Sjunger alltid den när jag druckit lite. Men det är väl inte så konstigt? Fett bra låt ju.  Blir lite avundsjuk på min mammi som träffat honom! :)

Haha tänkte bara säga förlåt till mamma och pappa för att jag hamnat i fyllecell 2 gånger, lovar att inte va där mera. Ska vara en snäll och duktig unge :) Men ibland måste jag ju va GangstaFia ;)

PussPuss

/Fiia


Jag och mamma <3

Kommentarer
Postat av: :S

två gånger?

2010-11-23 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0