Ensam igen då!

Hejsan!

Härligt det va att få ha sin lillasyster springandes här, är livrädd att dom typ sla "glömma" mig. Vill att dom ska känna att jag är deras syster även fast jag inte bor hemma. Som med min storasyster, jag känner att hon är min syster även fast vi inte ses så ofta. Lovisa ville i alla fall komma tillbaka någon gång så jag har väl lyckats som syster. ;)

Nu sitter jag här i min ensamhet igen. Det va väldigt mysigt med sin lillasyster här men skulle aldrig klara av att ha en unge här heela tiden, inte än i alla fall. Men skulle gärna ha nån pojke här :) Känner att det är jäkligt ensamt här. Visst jag är 19 år och har livet framför mig och har tid att hitta kärleken men hallå jag har ändå börjat på mitt vuxenliv. Har egen lägenhet, slutat skolan, körkort och aah typ lite jobb. Nu fattas bara "någon". Saknar honom, vill hitta honom! Vet ju att han finns men vet inte vem han är än och vart han finns.

Nej nu ska jag kolla vidare på tv sen blir det nog att försöka sova. Saknar dig någon!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0