Glad tjej!

Hejsan!

Gick till Simone runt lunch :) Emelie va också där. Vi drog till ONOFF och elgiganten för Emelie skulle kolla på nån mobil men den fanns inte. När vi kom tillbaka till Simone så va Emelie typ tvungen att åka för hon fick jobb. Simone åt lite sen gick vi ner på stan för hon skulle köpa nagellack ;) Och aah jag bestämde mig för att INTE köpa nåt så jag hade inte plånkan med mig. Men jaa vad händer, jag blir kär i en jacka så det va bara att hämta pengar och köpa den. Behövde faktiskt en jacka, den vintriga jag har nu är 5 år gammal.

Nej nu ska jag fortsätta med min städning.

PussPuss

/Fiia




Dålig bild men det är min nya jacka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0