Igår :D

Hejsan!

Igår Sov Sofia över hos mig för vi skulle åka till Norrköping igår. Hahaha vi vaknade rätt sent så vi kom iväg rätt sent också, men vardör stressa? När vi väl kom iväg så fick jag en stooor lastbil bakom mig, och han gillade inte att jag körde enligt hastighetsbegrensningarna. MOHAHAH! Vi hade ingen aning om vart Rusta låg men vi hittade det i alla fall. DUKTIGT! Sen blev det shopping där inne på högsta nivå. Hittade massa fina saker. Sen fanns det massa inredningsbutiker runt om så vi kollade lite i dom också. Hittade lite mer saker där inne också. Sen köpte Fia och jag en varsin as snygg mössa ;) Den matchar i alla fall min röda kappa. Hah jag har alltid så kul med Fia. Men när vi skulle hem så kom Fia på att hon tappat bort sina vantar. HAH kul att vi va i alla affärer. Men vi hittade dom tillslut faktiskt :) PUUH!

När jag väl kom hem så va jag dyngtrött men kunde inte somna. Låg och smsade, läste min bok, kollade tv, stängde av allt men inget hjälpte. Tillslut fick jag försöka att tvinga mig att sova. Somnade väl kanske rund 03? Ahh men nu är jag vaken igen, Wiih! Har precis ätit havregrynsgröt och druckit ett stort glas kall mjölk. MUMS! Fett mätt!

PussPuss

/Fiia


Snygg va? ;)

Kommentarer
Postat av: Ni

Fett söt bild ;) Tack för en jätte rolig dag <3

2010-11-25 @ 20:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0