Jag är en ung vuxen!

Hej...

Om man kollat bloggen innan så ser man att jag är inne i en deppig period just nu. Det kommer såna i mitt liv ibland, oftast när jag börjar tänka. Just nu tänker jag mycket på ensamhet. Idag har jag setat i min lägenhet hela dagen. Vad ska jag göra? Mina vänner jobbar och jag blir ju inte mer social av att gå ut. Kan ju inte bara börja snacka med vem som helst bara för att jag inte har någon att prata med.

Just nu känner jag mig som den ensammaste tjejen i världen. Vet att det finns dom som mår mycket sämre men detta är min blogg och den handlar om MIG. Behöver någon mer i mitt liv. Så jag slipper tänka på mig och mina bekymmer. Vet ju att han finns men vet inte vart? Har haft ett förhållande men så seriöst vet jag inte om det va, jag gick liksom första året på gymnasiet. Allt va nytt och spännande. Även fast man sa "vi kommer alltid vara tillsammans" så va det ju liksom inte så. Inte för mig i alla fall. Jag och mitt ex skulle aldrig fått en framtid ihop. Nu är han en god vän och det är jag glad för.

Men jaa nu har livet gått vidare och jag är en ung vuxen. Det är bara en början på livet men det är ingen bra början. Känner att det är dags för en riktig sväng, liksom vända på detta liv och börja om någon annanstans. Med nytt jobb, nutt hem, nya vänner och nya kärleksbekymmer. Eller hoppas inte på kärleksbekymmer med aah jag lider av otur på den fronten.

Nu ska jag fixa i ordning mig, ta på mig min nya kappa och ta en liten promenad och se om det finns fler dystra människor i denna stad.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0