JulPyntat :D

Heeejsan!

Vaknade tjugo i åtta idag. Va som en unge på julafton ^^ har längtat till att pynta aah jag vet inte hur länge. Men innan jag började pynta va jag tvungen att dammsuga och sånt, ochdet kan man ju inte göra så tidgt. Så väntade till klockan 9-9.30? Men innan det gick jag och torkade av. Sen började jag stryka gardiner. Villa ha ett par andra gardiner i vardagsrummet men tog dom som va mer praktiska. Dom andra va små och jag vill gärna ha persinernnerna uppe så jag tog dom stora gardinerna.

Vid 11 åkte jag och Simone och kasta skräp och handla lite grejer på Ö&B ^^ Klass ska det va! Sen åkte vi hem igen. Och aah nu har jag lämnat tillbaka strykjärnet jag lånat hemifrån pappa. Tackar! Men nu är väl allt närstan klart här hemma. Ska skura och fixa lite sen är det helt klart.

Ska följa med Emelie en sväng efter att hon har slutat. Hon skulle köpa en mobil. Men ikväll blir det en hemmakväll i alla fall. Tråkigt men behövligt. Men nu ska ni få se hur fint jag fått det.

PussPuss

/Fiia










Lätt värt 10 kr






Aww min lilla vovve :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäkligt fint du gjort det! :)

2010-11-30 @ 07:47:16
URL: http://petralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0