Strassig dag!

Hejsan!

Emelie skulle ju komma hit och äte frukost ihop med mig, Hon kom hit men hon fick äta själv. Hon kom när jag skulle åka till jobbet ^^. Kom lite försent men det va lugnt tror jag. Det fattades folk idag så det va en jäkla stressig morgon, plus att personal skulle på utbildning. Höll på att bli själv med typ 13 personer idag, som tur va så kom det mer personal :) Sen glömde jag ju såklart min matlåda hemma, kul att inte äta nåt på ca 8 timmar. Som tur va så hade jag en sötnos i mina tankar hela dagen så jag orkade med stressen.

Min älskade mamma fyller 42 år idag :D GRATTIS! Åker inte dit idag pga att jag är så sjukt trött, vill inte köra bil då plus att det är så halt. Såg mig i spegeln förut och såg att jag VERKLIGEN behöver färga min utväxt, ser ut som aaah vet inte vad. Ikväll blir det i alla fall en kväll framför tv:n.

PussPuss

/Fiia


Älskar dig mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0