Toppen bra dag!!

Hejsan!

Hahah shiit vilken dag asså! Åkte och hämta Fia vid 10 sen drog vi mot Örebro. Usch många bilar som låg i dikena, sen hade en stooor lastbil kört ner i ett dike och såklart står det ju poliser där, och det är ju bra men blir så nervös av dom. Men Fia lugnade ner mig genom att sitta och skrika och muppa sig, fan tror vi har garvat hela vägen till Örebro. Men men åter till lastbilen, vi hamnade som tur va i en kort kö så vi behövde inte vänta så länge. Men vi körde förbi en kö med ca 2 km lastbilar, så fia och jag gav dom tummen upp. Glada gubbar.

Sen va vi framme tack och lov. Först hitta vi inte infarten till rusta så jag vände och körde tillbaka. kanon! Hittade min rosa julgran, julgranskulor och köpte advetsljusstake (rosa). Sen vidare mot IKEA, hittade inget men vi åt där och juste Fia köpte nån låda. Det va ju bra. Sen öhm så gick vi till skopunkten o Fia hitta skor. Öhm efter det så åkte vi till Marieberg men det fanns inget jag ville ha där heller plus att jag vill spara på mina pengar.

Sen var det två trötta Sofior i bilen på väg hem. Fast vi fortsatte ha skoj. Som vanligt! JUSTE, hahhahahaa Fia fick köra min bil ifrån rusta till IKEA. Fan va jag garva, hon hitta på en egen väg ut. Fyfaan va dom måste garvat åt oss inne på möbelaffären. Vi stod mitt i en liten snövall, fan garvar bara jag tänker på det. Jag kollade lite åt sidan och där var liksom vägen vi skulle åka på. SKulle det vart sommar hade vi säkerligen stått ute i gräset.

När vi äntligen va hemma så satte vi oss vid datorerna och kolla jobb och drack glögg. GILLA! NU har hon åkt och jag sitter här i min ensamhet, lär sova gott inatt i alla fall.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0