Fan va seg jag är!

Hejsan!

Asså tycker inte det är lika kul att blogga längre, fett träligt! Men tänkte skriva lite nu när jag ändå inte har något för mig.

Mitt liv just nu:

Bor just nu hemma hos mamma eftersom dom renoverar mitt badrum hemma hos mig, hoppas det blir klart snart!!!

Har inte fått jobba så mycket men det löser sig.

Saknar någon mer i min lägenhet= Måste hitta min kärlek snart, HAHAHA!!

På fredag blir det fest med bästa S! <3

Fruktansvärt irriterad på en del människor!

Min tv har gått sönder hemma i lägenheten, måste laga den.

Har shoppat lite på IKEA så ska hitta någon person som kan få upp min hylla.

Jaa vet inte vad jag ska skriva mera. Den här dagaen har jag mest legat i soffan, har inte mått så bra idag men då är det tillåtet att inte göra nåt, eller? Ska försöka ta mig ut på en promenad sen. Längtar till fredag nu!! <3

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0