Grattis! :D

Hejsan!

Vet inte vad det va för fel igår men det gick inte att lägga upp inläggen jag skrev. Ahh hände väl inte så mycket igår i alla fall men men. Denna fredag började inte alls bra för mig men det har väl ordnat upp sig halv bra nu. Ska snart dra mig in mot stan och kolla lite sen måste jag handla hem mat till lägenheten. Idag är ingen vanlig för idag är det Johanna och Kjells födelsedag! Tycker det är så tråkigt att jag och Johanna bor så långt ifrån varandra :/ Men ah ikväll ska jag i alla fall på Kjells födelsedagsfest, kommer nog bli kul.

I helgen ska jag i alla fall sova hemma. Va tomt det kommer bli, inte ha någon runt omkring sig. Men sånt är livet.

PussPuss

/Fiia




Mina leoparduggs ;)

Kommentarer
Postat av: Danne

Dom och den heta leopardbodyn.....bara!!

2010-10-25 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0