Herregud!

Hejsan!

Haha en fd klasskompis till mig skrev och "duu, jag tror någon tagit dina bilder" så skicka han en länk till jesper.nu och jaah det va "jag" fast det fast inte JAG. Någon har tagit mina bilder från bloggen och kallar sig Stephanie och bor i Linköping. Hhaha varför gör man så? Kan ju inte va kul att få snälla kommentarer när det inte är en själv på bild? Men jag kan ju ta åt mig av kommentarerna eftersom det är JAG på bilderna så det va ju lite smikrande. Antar att du Stephanie går in här på min blogg för att ta mer bilder så jag vill bara säga att det är ju pinsamt att ta bilder av mig, varför inte lägga ut bilder på dig själv?

Här är i alla fall adressen till Stephanie med mina bilder: http://jesper.nu/Stephaniee/bilder/2-Stephaniee/1/

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0