Jag är en sån!

Hejsan!

Kände precis vilket dystert liv jag har just nu! Ångest, ångest och mer ångest!! Fick höra här om dagen att jag är en sån som ingen vill ha, börjar faktiskt tro på det, har otroligt otur i kärlek. Så himla tråkigt att lägga sig ensam och vakna ensam, så himla ensamt här. Vill bort nuu, kollar efter jobb men inte så lätt att bara dra heller men ska bort härifrån snart!

Ska försöka somna tidigt idag också, somnade faktiskt innan kl 23 igår :O Tyvärr hade jag mardrömmar hela natten. Imorgon blir det jobb 14-21.

PussPuss

/Fiia




Visst har jag fått långt hår? :D


Kommentarer
Postat av: Danne

Nu känner jag ju inte dig "personligen".

Men vi har ju snackat en del och så klart är det nån som vill ha dig. Vet att det känns jävligt ensamt ibland men när man minst anar det så slår den till, kärleken!!

Försök att focusera på det som är positivt istället, jobb, vänner, långt hår ;) etc.



Kramkram.

2010-10-28 @ 10:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0