Kl 20 hos dig

Hejsan!

Usch mår illa idag också :/ Inte kul detta. Sitter i soffan och degar men ska nog dra på mig kläder och rita dit ansiktet och kila ner och fylla på mobilen. Har inget planerat idag mer än att jag ska hem till B och bli bjuden på pannkakor, snällt :) Fast det är inte förns kl åtta ikväll så måste försöka komma på nåt att göra innan dess, kan ju inte sitta här hela tiden.

Har kollat på när dom hissar upp gruvarbetarna nu på morgonen, intressant faktiskt men det tar sån tid innan dom kommer upp. Asså fy har ni sett den lilla busen dom får stå i? Vet inte om jag skulle våga det. Skulle va livrädd!

PussPuss

/Fiia


Så blir mitt hår om jag inte gör ett skit med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0