Shopping!

Hejsan!

Tycker inte att det är lika kul att blogga längre som ni kanske sett, finns liksom inget att skriva om. Men men igår så åkte jag och Fia Ni till Eskilstuna och gock på tuna park, hon hitttttade massor! Jag hittade lite jag med, men jag ska åka och shoppa imorgon så jag höll i pengarna lite. Ikväll blir det PARTY! Emelie ska komma hit så ska vi göra pizza och ha allmänt mysigt sen kommer det nog kanske lite folk hit och förfestar lite sen blir det KROGEN! Ska bli kul att umgås med Emelie igen <3 Men ska sitta i min morgonroch tills Emelie kommer, annars är jag klar så tidigt ^^ ALLTID! Men igår shoppade jag as snygga kläder som jag ska ha ikväll, fett gla!

Och igår fixade en kille min cam så nu kan jag ta cambilder igen, ÄNTLIGEN! Min kamera är ju så seg så det har ju varit så bra att ha cam. Men den slutade fungera efter vi blåste min dator.

PussPuss

/Fiia


Igår




Ska ha den ikväll


och den


Kostade bara 30 kronor, värt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0