Vilken helg!

Hejsan!

Fan vilken rolig helg, eller asså det har hänt saker hela tiden och man har lärt känna nytt folk och sånt tycker jag är kul. Fredagen va det fest hos Emelie Kasunic, massssssssssa folk i hennes lilla etta men det va fett kul. Sen blev det krogen. Sen igår va det fest hos ett par skåningar som vi träffa på Kasunics fest, as sköna! Så jag, fia och emelie va hos mig innan vi drog till dom. Så jaa såna här helger gillar jag, när det händer saker!

Ikväll blir det bara att softa och kolla på tv :) Ensam mamma söker ikväll ju, BÄST! Sen va det någon film efter det. Det är ju så HIMLA kul att sitta själv och kolla på tv, NOT! Hoppas det blir ändring på det snart bara.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0