Fest igår? OHH YES!

Hejsan!

Hahah jaa igår var det fest vill jag lova. Först förfest hos mig sen gick vi till Emelie och festade. Tyvärr tålde jag inte hennes katter så jag fick gå hem, så jag satt hemma hos mig och söp och pratade med folk på msn. Sen så drog jag ner på stan och skulle träffa vännerna men aah dom va ju inte alls där. Men dom kom efter en stund :) Hade verkligen en bra kväll igår, lagom full och roliga människor. Tyvärr är jag ju som jag är ibland. Emelie och Alex som hos mig inatt så vid kl typ halv fyra va vi hemma tror jag.

Skulle ut och gått vid 10 idag men hade så jäkla ont i axeln så jag vända mig om och somnade igen, tyvärr tog emelie upp all plats typ, jävla unge ;) HAHA! Ikväll ska min lilla mupp komma till mig, slutar kl 21.15 men hon skulle komma efter det. Skönt då slipper man sitta själv. Nej nu ska jag in i duschen och fixa mig lite inför jobbet. Börjar 16.15.

PussPuss

/Fiia


HAHHHA lite halvfull sådär. Hade tråkigt när jag satt hemma.


Herregud. Man der verkligen på mina ögon när jag är full.


Mysigt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Modellfotograf

Härlig på dig, lite utmanande :) Titta in på www.modellfotograf.com om du gillar att vara med på bilder!

2010-10-05 @ 20:32:03
URL: http://www.modellfotograf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0