Handla imorgon!

Hejsan!

Har haft en bra dag idag. Jobbet gick bra, har lagat mat, fixat pengar åt Emelie (skyldig sen bion) och gått runt med ett leende på läpparna nästan hela dagen. Känns bra att va såhär glad, men kollar på mobilen för mycket ^^ Imorgon ska jag låna Fias bil och åka och handla och kolla på träningskläder. Känner att jag inte vill vara ute och gå i mina gamla mjukisbyxor men känner ändå att jag är för mullig för såna där tajta träningsbyxor. Testade såna idag och en jättemysig tröja till. Men aah så snål som jag är så gissar jag på att jag inte köper det. Men ska dra in på Intersport medans jag är på Willys och handlar. Får försöka strunta i att jag är lite mullig och köpa såna byxor för det är skönare med såna än jobbiga mjukisar.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Behöver det känner jag, sover så jä*la dåligt! (SOM VANLIGT).
Ska drömma om nåt kul har jag bestämt, lovar att jag kommer drömma mardrömmar bara för att jag skrev så...
Juste ska kanske följa med Emelie till ett hemligt ställe också. MOAHHA! Måste försöka få nån att trolla bort min utväxt också, man kanske kan flirta med Emelie om hon har tid ;)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0