Igår/idag!

Hejsan!

Jobbade 7-10 igår. Efter det tog jag en promenad och börja fixa lite här hemma men tröttnade snabbt och hamnade framför datorn och tvn istället. Vid tre smsa Fia till mig och fråga vad jag gjorde, så hon kom hit en snabbis sen drog vi ner på stan och kikade lite. Sen kom vi på att vi ville köpa en mixer så vi drig till Ö&B, hittade lite andra saker och en mixer men vi köpte inte den. Sen drog vi till willys och handlade saker, passade på när Fia hade bil. MOHAHA! Sen blev vi bjudna till Vingåker så vi åkte dit och kolla på IDOL och spelade tvspel, vem vann? ;) Efter det drog vi en sväng till salambo (pizzeria) och köpte bröd och vitlökssås, MUMS! Min och Fias favoriträtt. Sen åkte vi hemåt.

Idag vaknade jag av alarmet kl 05.30, hade glömt stänga av det. FY! Fattade inte vart jag va och fattade inte om jag skulle jobba eller inte, visste inte ens vilken dag det va. Sen aah började jag lugna ner mig lite. HAHHA! Satte om klockan så den skulle ringa kl 6 istället så kunde jag ta en promenad, men blev det så? Nepp! Vaknade kl 9 igen och kände mig riktigt utsövd så jag tog en promenad då istället. Skönt som tusan. Och nu har jag precis dammsugit, skurat, tvättat bänkar och torkat av skåp. Och nu sitter jag här med min nutrilett och mina små piller ^^

Vid kvart i 4 ska jag möta upp Madeleine sen ska vi ta en fika, MYSIGT! Vi har nog massa att prata om. Det står makaroner och bacon på min matlista idag men jag tror jag skippar det och dricker upp min nutrilett istället.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0